Så kan man också göra

 
 
 
En kväll planerades och spekulerades det kring framtiden. En annan kväll picknickades det vid Lygners strand. Antalet bra sommardagar, kvällar och nätter stiger stadigt och säkert. 
 
Jahopp. Idag lever jag min sista dag i barndomen
 
Jag har fått rådet att jag idag bör: "...börja dagen med att dricka o'oy och äta rostat bröd. sen ska du titta på nalle puh/spice girls eller annan bra tv-serie, eller självklart sommarlovsmorgon!! Sedan ska du ut och springa i en vattenspridare (fritt val om man är naken eller ej), sen ska du äta makaroner och falukorv till lunch med pannkakstårta till efterrätt, sen låtsas du att det är lördag och går och köper lördagsgodis, sen lägger du dig på gräsmattan och studerar moln samt täker på hur skönt det är att slippa försörja sig själv, banklån, ränta, fonder osv osv. Sedan äter du något du inte vill äta till kvällsmat för du har fortfarande rätt att vägra äta upp. Sen kollar du på Bolibompa och går och lägger dig efter en godnattvisa!"
 

Tackar för detta tips. Ska försöka hinna med allt detta innan jag påbörjar mitt jobbpass. 
Hejhopp!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja gör det!! Ja jag har läst Divergent (och instrugent), men tyckte ändå inte att den var så lik! Men alla dessa "framtidsböker" är ju ganska lika, men tycker ändå att den är rätt olika Divergent på det mesta! Läs den tycker jag!!!

2014-07-15 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0