Så kan det se ut

 
Ja så kan soffbordet se ut en vanlig familjeträff. Diverse objektiv och kameror ska diskuteras och prövas på. Tur att vårt dotevalliska nyförvärv visade sig vara minst sagt fotointresserad! 
 
I veckan har jag bland annat:
  • smakat på solsken för första gången på väldigt länge
  • gnisslat lite extra på min cello
  • stuckit hål på både mina och kompisarnas fingrar...
  • ...och därefter tagit reda på både blodgrupp och blodsockerhalt
  • bakat tunnbröd till ljudet av underbar jojk (skrikande kvinnor och koklockor) 
  • avnjutit glass. vår lärare tycker om oss så han dyker spontant upp med ett flertal glasspaket på lektionen. bra grej.
  • gjort allt för att slippa packa...
...packa är segt. packa är tråkigt. dessvärre vore det väldigt lägligt med en packad väska just nu för imorgon drar vi till fjällen! om man bortser från den packade väskans icke-existens är jag fett taggad. nu ska jag iväg. får väl helt enkelt skjuta upp packningen tills imorgon bitti.
hejhopp vänner!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen,

hoppas du fick med dig det mesta du behövde till fjällen.
Ha en fortsatt trevlig vecka på Gusjösätern !
/Anna-pricken

2014-02-10 @ 16:41:32
Postat av: Nora

Sv: Det verkar vara något fel. Har försökt fixa det men antar att det är något i kodmallarna mina som inte står helt rätt till :/ Ska fortsätta leta efter någon lösning :) Kram

2014-02-27 @ 22:44:31
URL: http://kortbiografi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0