slutetpånovemberroman

Solen skiner och det är dags att fylla på förrådet av D-vitamin inför vinterhalvåret.
 
På tal om det, årets bästa månad inleds snart och man kan på allvar börja överkonsumtionen av glögg, se på diverse julkalendrar, baka pepparkakor och framförallt lyssna på julmusik högt! (ja, julmusik har väl spelats i mina lurar i en månad redan med det är trevligt när andra börjar njuta av tonerna) 
 
Hade en typiskt bra helg. Ändå fint att det finns så mycket gosigt folk jag får lov att träffa sisådär tre gånger per termin, på olika platser i Svearike, och bara sjunga skönsång. Hade inte mitt minne i mobilen varit så knapert precis när jag skulle filma oss hade ni kunnat få ta del av våra stämmor.. men det kommer fler tillfällen!
 
För tillfället snörvlar, hostar och snorar jag mig genom skolveckan och har permanenta ringar under ögonen. Jag gillart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0