vurpor och annat trevligt

 
dåså, nu är vi hemma igen efter en helbra resa.
bättrade på uttrycket "en bild säger mer än tusen ord" och lade till några extra ord.
då jag själv inte riktigt litar på min egna skidåkning fick inte kameran följa med upp på toppen av dessa otroliga berg en enda gång, istället ser ni ett desperat försök att fånga den vackra utsikten med hjälp av mobilkameran...
 
har alltså åkt skidor, det var redigt roligt! särskilt att åka mitt i backen, lite för fort för mitt (och de andra åkarnas) bästa, och låtsas att man är Anja Pärson. 
måste nog ändå säga att roligast var sista dagen, då det snöat och snöat så alla backar förvandlades till offpist och en tät dimma gjorde att man inte såg någonting. det var, eh, spännande.
 
nu: njuta av att inte behöva klä sig som en astronaut varje dag och ge sig ut i sjutton minusgrader!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0