Hänger i Europa- del två

 
Efter att brännan och Kroatien var avklarat begav vi oss till Österrike.
 
Att vandra i alperna, det är verkligen något som alla borde göra! Det är så vackert att man nästan tappar andan! (en bidragande faktor till andnöden kan också ha varit alla backar uppför, hu så jobbigt..)
 
 
Jag har i allafall bestämt mig för att skaffa ett österrikiskt hus. med blommor, balkong och utsikt. så det så.
 
 
Höjdpunkten (bokstavligt) kan ha varit en topptur som de modigaste av oss (hrm, jag var inte alls rädd) vågade oss på. Med stup på vardera sida om sig kom vi upp till 2600 meters höjd och blickade ner på den där lilla flygaren som allt trodde han var högt upp. men vi var högre!
 
 
Till er som gillar Sound of music. Här är en av de inspelningsplatser vi besökte på vår tur i Salzsburg.
 
 
Ja detta är något jag säkerligen kommer att göra om i framtiden. Känslan av att sjunga The Hills are alive på toppen av ett berg med den utsikt som alperna har att erbjuda var helt enkelt oslagbart! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

wooow. kom hit och se på sound of music med oss!

2013-08-24 @ 15:20:26
URL: http://fikapauser.blogg.se/
Postat av: Kajan

CLIMB EVERY MOUNTAIN!!! Så fett! Alltså, dessa bilder. Jag är speechless! UNDERBARA!!!

2013-08-25 @ 22:21:39
URL: http://designypon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0