vår- det är allt bra det

 
 
 
Helgen: storbesök i vardagsrummet. episkt bullbak. utflykt med Ku. spontantripp till Ulricehamn. tacosås och kaviar tillsammans- inte gott. 
 
Måndag: när vi avklarat måndagens lektioner bestämde jag och Emma oss för att göra om vanliga måndagskvällen till en extraordinär film-mys-kväll. så med müslichokladbollar, russin, te och filtar avnjöt vi Pearl Harbor och struntade i den tidiga väckarklockan morgonen efter.
 
Tisdag: ett styck värdelöst spanskaprov glömdes snabbt bort då man kunde sitta på marken utanför skolan solandes och skrattandes. 
 
Onsdag: här väntas min tolfte öronoperation följt av två veckor utan några trevligheter så som social kontakt eller musik i lurarna. tur att jag då haft sådana fina dagar det senaste!

Kommentarer
Postat av: ina

GAAAAH JAG VET, OPTIK EF-S 18-135 F/3,5-5.6 IS OCH EF 40 F/2,8 STM!!!!!!

2013-04-20 @ 11:09:47
URL: http://lyssnatillsammaregn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0