åhus

 
åhus, har firat påsk med typiskt bra människor! Lärt känna en hel drös med skåningar och haft en episk påsketid. trots brist på fotande från mitt håll ska jag minnas: äta paj ur ettt glas, fått/delat ut fler örfilar än någonsin, klarat ett helt läger utan en enda kaffekopp, tågresa som innehöll allt mellan gapskratt och djupa diskussioner om framtiden, firat jesu uppståndelse på ett helfestligt vis, varit vaken mer än jag borde, druckit sanslösa mängder te (runt 8 koppar om dagen), valt sommarjacka trots snö och skånska vindar, skrivit och framfört ett rap, och massa mer som jag för tillfället inte kommer på. kan iallafall konstatera att påsken blev lyckad och att lov-veckan framför mig sannerligen kommer blli episk! 

Kommentarer
Postat av: Daphne

alltså, den bilden på fredrik <3 den gjorde just min dag perfekt! och sannerligen, vad finns det att vara så glad för om inte ett paket standardmjölk?

förresten är du fett bäst, johanna. episk resa blev ännu mer episk med dig!

2013-04-02 @ 00:23:36
URL: http://dafiedencoola.blogg.se
Postat av: julia.

Åh fy va mys! Jag vill också åka på läger!

2013-04-07 @ 16:35:02
URL: http://minatmosfar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0