Pluggtips

Ta någon lite mörk, lite sorglig pianomusik, förslagvis den här, och börja läs ur den tråkiga skolboken med väldigt dramatisk röst (helst skulle det varit lite eko på rösten med). Jag lovar dig att de kemiska formlerna och elektronernas uppbyggnad kommer låta tusen gånger mer spännande och dramatiskt! 
 
(ser-framför-mig-någon-slags-film-med-dramatiska/sorliga-scener-där-min-röst-hörs-i-bakgrunden)
 
 
Ha aldrig, facebook uppe. Jag har alltid, facebook uppe. 
 
Sitt inte och tänk på morgondagen, inte ens om det skulle vara så att ni har orienteringsdag och ska ge er ut i en läskig skog full av sjöar och tjärn och hitta kontroller. Inte ens om alla andra ettor som redan har orienterat har kommit till baka till skolan täckta, från topp till tå, av lera. Inte ens då.
 
Slutsnackat/skrivit/läst om skolan! Vi hörs! (om jag då kyckas ta mig ut ur skogen levande, ja jag har orienteringsdag imorgon...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0