Nu känner jag igen mig igen

 

Har hittills haft en fantastisk helg.

Började med en klassisk fredag; taco, en god vän, höstpromenader, choklad i mängder och allt sånt där. Självklart får vi ett spontanryck och bestämmer oss för att följa serien Pretty little liars, jag är fast helt enkelt.

 

Lördag blev musicerande till max, ungdomsdagen fortlöpte riktigt, riktigt bra; härligt folk och nya vänner, de goda kanelbullarna gjorde min helg snäppet finare med! Slutade kvällen med att dricka kaffe alldeles för sent (som vanligt då), vara på tok för flummig för mitt eget bästa men omgiven av BARA bra människor.

 

Nu: sova de sista timmarna innan gryning och sedan, tidigt, fara iväg mot Lund; kvalitétstid med el familj.


Kommentarer
Postat av: Anna

JAAA erkänn den är grym!!! :D

2012-10-07 @ 19:43:08
URL: http://aannagyllensten.blogg.se/
Postat av: Anonym

menade jag ju

2012-10-07 @ 19:43:23
URL: http://sundaymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0