HANNA:

du är kusinen som uttalas bara bra
tillsammans har vi listat ut innebörden av ordet Jaha
under sommaren har jag fått besöka sommarstugan din
kan nog kalla det det mysigaste någonsin
så är också du min käre te-drickande vän
kungen som bakgrundsbild- vi är så underbara landsmän
du dansar jazz och balett med elegans
kanske har du fått det från farmor/mormors fina folkdans?
så bra att vi redan har planerat hela livet
folkhögskola, lund, ulricehamn- detta är så givet!
på lördag tänker jag hurra så högt det bara går
för idag fyller Hanna Persson sjutton år!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH JOHANNA!!! TACK KRULLIS/FINIS/FÅRET/BÄSTIS/KUNIS/SYSTER/OSV. DU ÄR HELT UNDERBAR!! BARA BRA KABISA TTM!
(satt och kollade bloggar lite snabbt och så kom detta upp och liksom tänkte att nämen är det en till Hanna som fyller år idag. Men sedan fattade jag, hahah)

2012-11-27 @ 21:15:15
URL: http://www.finarefinast.blogg.se
Postat av: Hanna

Kusinis* hahaha

2012-11-27 @ 21:15:31
URL: http://www.finarefinast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0