snabb redovisning

Johanna heter jag, och är inte så farlig som jag ser ut
Förutom innan frukosten, då är jag otrevlig -klart slut

Tommy i Pippi har jag fått höra att jag skrattar som
Förstår inte var alla jag känner har fått det ifrån???

Ibland, när ingen är inom hörhåll och jag är ensam hemma
Kan jag få för mig att sjunga på en hög stämma

Jag har turen att ha en väldans massa trevliga vänner
Kan verkligen rekommendera att hänga med dem som jag känner!

Om åttiosex dagar tar jag steget in i smartskallarnas värld
Nog måste tre år som naturare ge något på sin färd?

Greveholm, tandpetare, risgrynsgröt och randiga tröjor är saker jag blir glad av på riktigt
Också choklad ligger mig varmt om hjärtat men där måste man ju ta det försiktigt

Så, nu vet ni allt om mig och när jag inte är så trevlig att hänga i granen
(man borde kanske inte avslöja dåliga sidor här// bloggveteranen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0