Livet på en festival

 
 

Fest. Musik. Lampor. Sång. Fotboll. Kryckor. Tält. Öronproppar. Bengalisk eld. Signering. Hansam. Texmex. Nattboule.

JonathanJohansson. Dans.Baja-maja. Festivaltält. Såpbubblor. Gladiatorkrig.

När sömntimmarna de sista dagarna går att räkna på en hand, när det ringer lite i ena örat av hög musik,

när du är skabbigare än någonsin, då vet man: att du har varit på en grym festival!

Det stavas frizon.


(får ursäkta min skabbighet på bilden där ovan, detta var i ett litet tält i minusgrader klockan halv 6 på morgonen..)


Kommentarer
Postat av: ina

SÅ SÅ SÅ NICE

(ps om du lägger upp bilden där jag skrattar eller lyspinnebilden NÅGON annanstans än här i'm afraid i'll have to kill you)

2012-08-13 @ 00:19:47
URL: http://lyssnatillsammaregn.webblogg.se
Postat av: Agnes

Johanna, du skulle inte vilja skicka gruppbilden på mig, Simon, Helena och Sofanton till mig? Helt underbar ju :D

Svar: Jo men visst det kan jag göra! Mail kanske? :)

2012-08-27 @ 01:33:45
URL: http://Nessiefoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0