Bekymmer? Japp.

Nu ska ni få höra om mitt otroligt jobbiga problem, ett riktigt i-landsproblem jag vet..
Vi har skåp, i skolan, som man brukar ha, i skolan.
Vi har lås, också som man brukar ha, grejen är den att detta är kod-lås, och inte en hederlig vanlig 3-siffrig kod inte, utan istället något mer åt kassaskåpslås skulle jag vilja påstå.
Vrid minst två varv åt höger och stanna på... vrid förbi... ett varv åt vänster och stanna på... vrid nu lite åt höger till det tar emot och hoppas på att kåpet låses upp och att du inte tappar greppet och måste börja om från början.
 
Japp, nu vet du hur jag sysselsätter mina raster...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0