Livstecken

 
 
 
 
 
Med risk för att låta som en något ålderstigen kattälskande tant som sett sina bästa da'r:
Käre värld vad tiden går fort!
 
Jag slutar aldrig förundras över hur ofta det är dags för en ny vecka och man får lov att vända blad i kalendern. Om tiden får för sig att gå så här fort resterande del av mitt liv kommer jag ju snart befinna mig bosatt på ålderdomshemmet...
(...iochförsig. ska jag ju tillbringa hela sommaren där. på ålderdomshemmet alltså. visserligen som anställd, men det får mig bara att låta ännu äldre än vad min hjärna klarar av. stopp. stanna. tack.)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till sommarjobb ! Ett litet råd på vägen bara, försök inte köra stordrift vad gäller borstning av tandproteser. Detta så att du inte riskerar att blanda ihop dem :-0 . Kanske är det en Klintbergare, men det verkar ändå inte så roligt om det verkligen skulle hända. /AnnaPricken

Svar: TACK!! Det ska jag försöka komma ihåg, låter som om du talar av egen erfarenhet...?

2014-04-10 @ 07:45:19
Postat av: Paulina

ÅÅÅÅ våfflor!! skicka hit några :)

Svar: När du kommer hem får vi frossa i våfflor!!! Kanske ta med till frizon??

2014-04-16 @ 08:18:06
URL: http://lifeisgood.blogg.se/
Postat av: Anna

Lyckligtvis ingen egen erfarenhet av sammanblandade tandproteser !
God Helg önskas av Karius & Baktius som väntar sig härliga dagar med sockerinvasion :-)

2014-04-17 @ 07:45:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0