svarta pluppar på svarta linjer- in i skallen tack.



Jahopp. Idag fick jag en körsats på 47 sidor plus hela 10 andra låtar att kunna... tills på torsdag!!

 
Nejmen jag har väl inget bättre för mig så att det ska nog kunna gå bra att lära sig (ska ju inte plugga till diverse prov, få familjebesök, fira en kompis födelsedag, gå på öismatch äta, sova och andas så det är lungt.)
 
Offrar imorgon min underbara sovmorgon och åker till skolan, men vad gör man inte när man älskar nationella prov så mycket som jag gör?
Taggar sedan en redigt bra helg (som man kan läsa om i min första parentes där ovan..) 
Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: bro

Ska bli redigt nice att träffa diiiig:)

2013-05-03 @ 15:19:59
Postat av: camillz

hurra!! heja heja!

2013-05-05 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0