Åhterträff

 
Inleder helgen med 10 personers tunga ben och fötter på en stol, stabilt.
 
 
Hur man illustrerar en elvisp.
 
 
Spelar 6-händigt på piano like pros
 

 
 

 

Sådär har man kul på sitt egets utseendes bekostnad mitt i natten..
 
 
De mildare resultaten av CamWow.
 
 
Jonte och jag lekte paparazzi och smygfotade musikövningen. (ingen såg oss!!)
 
 
 
Väl använd fjortisbildfunktion på min kamera, heh.
 
Har alltså varit på en såndära åhterträff. 170pers som kommer trötta och sjuka efter skolan, dygnar i en helg och lever på kaffe. så nice.
Var lite dum och lånade ut min kamera till två kamera-pro-killar (eller?) resultatet blev 800 bilder till på kameran, man tackar.
Nu har jag varken röst eller energi kvar, MEN som sagt, matteböcker fungerar i alla lägen! (att göra ett långt blogginlägg är förövrigt ett väldigt bra sätt att skjuta upp plugg med..)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Johanna, jag har minsann flumiga fjortisbilder på dig på mitt minneskort ;)

2012-09-24 @ 09:20:47
URL: http://nessiefoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0