Lite en såndär känsla just nu



  • Sommarlov- det är verkligen HÄRLIGT! (så för er som slutar nu och kommer sakna klassen, det är inte hemskt!)
  • Syskon är hemma- underbart
  • Istället för skola kan man hitta på så mycket trevliga saker man bara kan HELA TIDEN!
  • Om en vecka börjar mitt livs största äventyr hittills, spännande
  • Jag har besökt Greveholm! (checka den leende ovanför!) Bara det är värt att le åt!
  • Jag har klarat av en 3,5 timmars bilkörningskurs utan att bli för rädd!
  • Jag har nu bestämt mig vilken kamera jag ska köpa! (nu ska jag bara hitta lite pengar, inte svårt va?)
  • Har spenderat en dag åt bara pyssel, det var FAB!
  • Än har inte myggen attackerat Sverige, halleluja!

Äsch, nu ska jag sluta lyckofilosofera, hittar nog på nått annat trevligt med mera!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu kan du också köra ju!!! :D

2012-06-17 @ 18:17:09
URL: http://aannagyllensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0