Landskreona eå Vein

Familjen Dotevall kör iväg med bilen på en helgutflykt till Landskrona (ja, i förra inlägget skrev jag karlskrona, kan ärligt säga att det var dit jag trodde vi skulle..)
 
Efter 20 minuter bil- första fikapausen!
 
Väl framm i Landskrona sitter två systrar i ett fönster och filosofoerar
 
 
 
Somliga hittar sin nya look
 
 
Så fort vi kom in i Skåne, tack halebob, jag vet!
 
 
Vem var rädd att cyklarna på Ven skulle vara slut?
 
 
Idyll och fint väder på samma gång!
 
 
Vissa var smarta nog att inte skaffa en t-shirtbränna, min är ganska fin faktiskt...
 
 
Tack el familj för en fin helgtripp, karnevalen var rolig, fallskärmshopparna var spännande, cyklingen var idyllisk och ni är härliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0