Martina och Per

 
Det här med bröllop är allt bra festligt!
Min fina vän Martina gifte sig igår med Per, käre värld vilket fint bröllop! Tror inte ett öga var torrt i kyrkan när brudparet sjöng För kärlekens skull tillsammans, och inte en mage var tom när Åh stiftgård hade bjudit oss gäster på sin fabulösa trerättersmiddag. 
Förutom en riktigt trevlig fest var det ett riktigt trevligt vintagetema, varför lever man inte på 50-talet ändå?
 
Slutsats: Kan någon hitta en lämplig brudgum till mig snarast så jag kan få gifta mig? Tack på förhand.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: daphne

Din klänning är ju HELT fantastisk!!!!!! GE MIG

Svar: Någongång ska jag ta med dig till den fantastiska butik jag fann klänningen i, du kommer inte gå därifrån tomhänt!!

2014-01-06 @ 20:48:38
URL: http://dafiedencoola.blogg.se
Postat av: Mamma Helena

Ja, din klänning är jättesöt!
Det finns många lämpliga brudgummar(?) här i Ulricehamnstrakten. Hör av dig så ska du få alla namn och andra uppgifter.
Det var gött att ha dig här Johanna, välkommen tillbaka!
Kom ihåg att titta på Sound of Music ikväll.
kram från Helena.

Svar: Å Helena du är bra du! Nästa gång jag besöker Ulricehamn får du presentera mig för alla lämpliga kandidater, haha. Tack för en fin dag samt vackert ukulelespel på morgonen! KRAM

2014-01-07 @ 20:49:34
Postat av: Cecilia Gustafsson

Heeej Johanna!
Kära nån vilken fin klänning!! Hela du är jättesöt!
Vad heter butiken?:D

Kramar!!

Svar: Heeej Cissi!!Nejmen tack! Du kan ju va söt eller! Hittade denna fantastiska guldbutik i Göteborg, den heter Pop Boutique och ligger relativt centralt, hur bra som helst!

2014-01-15 @ 14:13:39
URL: http://varmchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0