Eller så åker vi till Kungälv allihopa..?

 
Ja jag säger då det!
Nyår lyckas alltid överträffa förväntningarna, har haft det sådär löjligt bra och samlat på mig bra nya minnen och vänner.
När man bara går runt i raggsockar, kramar både kända och okända människor, sjunger gospel varvat med galenskaparna, diskuterar djupa frågor eller flummar sönder och samman, då, då mår man som bäst!
Nyårslägret är allt bra festligt, inte bara fackeltåget, nyårsmiddagen, spexen, folket, midnattsmässan, raketerna, dansen, vännerna utan även ett helt nytt år, bra grej ändå.
 
Om man vill kan man alltid fiska fram tre ukulele, iklä sig något underligt och framföra galenskaparnas mest fantastiska låt på öppen scen. Kan garantera skratt.
 
Ska nu sova igen några nätters sömn och tagga inför kommande år. käre värld vad detta kommer bli episkt!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

BARA BRA. Åh, vad jag gillar oss.

Svar: Vi äger helt enkelt!

2014-01-03 @ 00:54:47
URL: http://fikapauser.blogg.se/
Postat av: Cecilia Par

Åh min fina och fullkomligt underbara Johanna. Jag är så enormt lycklig över att allt som dessa dagar har inneburit. Bättre start kunde verkligen inte detta året få. För vad kan vara finare än att få tillbringa nyårsafton och dagarna kring denna eminenta dag, tillsammans med dig? Åh, så lycklig är jag över att vi bara råkade träffa på varandra. Kram på dig min älskade vän <3

Svar: Fina fina du! Detta var episkt och fantastiskt, tack!! Galet tur att vi råkade springa på varandra, vilket kompiskap jag gjort! Måste bara säga att bilden på dig där ovan är fett snygg, du är fett snygg! KRAM GOSE!

2014-01-03 @ 15:05:59
URL: http://famlafint.blogg.se
Postat av: Anna

Hej,
verkar härligt det där med ukulele. Kan man få hänga på dig och Hanna vid tillfälle ?
/AnnaPricken

Svar: Grabba en ukulele och häng på bara!!

2014-01-07 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0