Hej.

Veckans beroende. Grey's Anatomy, frukostmüslin och den här låten
 
Veckans i-landsproblem. Att tvingas välja mellan Söderteet, äpple/russin/kanelteet och citronteet. vill ha alla på samma gång. gah.
 
Bäst. Fyndade en långkjol, ett linne, en klänning, ett par byxor och en tjocktröja för sextio riksdaler. det ni!
 
Sämst. Mitt 50mm-objektiv har tagit sitt sista kort och finnes icke mer..
 
That moment. När man inte inser det konstiga i att ha en konversation om osmos, diarré och hur laktosintolerans uppkommer, men när förmodligen alla runtomkring har insett detta. Värt att tillägga är att det var lördagskväll bland normalt funtade människor och alltså inte på en biologilektion..
 
Något konstigt. Gjorde klart alla biologiinstuderingsfrågor samma dag som vi fick dem, så snabbt har jag aldrig grejat en läxa sedan min allra första på lågstadiet (jag längtade efter min första läxa mer än julklapparna på julafton. nästan.)
 
Guldkornet. Fick brev på posten från Hanna, det var både fantastiskt snyggt skrivet och väldigt roligt. 
 
Nytt. Tog min första cellolektion sen fyra-fem år tillbaka. Har också börjat spela bas, vi får se hur det går det..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0