Simbaaa..

 
Detta är alltså en salig blandning av bilder från det senaste.
Under helgen besökte jag Magdalena i Jönköping, på vägen hem tog jag med mig syster från folkis och där också alla hennes saker som på något konstigt vis gick in i bilen, vi satt trångt månitro!
 
Denna konstiga tisdag, då vi inte gjort annat än att se på film och haft håltimma, var det även studentmaskerad.
I korridorerna kunde man skåda allt från en klase vindruvor till självaste Fredrik Reinfeldt. Jag och Ann stötte på rafiki och blev, till vår lycka, simbaaa-ade.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Johanna, bara för att vi här om dagen (tisdags?) snackade om att jag tecknar på fritiden så har jag nu gjort en början till en liten blogg där jag ska lägga ut lite bilder på saker jag kladdat ihop! Så du ska kunna avgöra om jag är helt okej ;)

2013-05-29 @ 20:47:29
URL: http://emiliapicasso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0