and after all, you're my van der waal

nej. vår familj följer inte denna nya mainstream a la hipser. jordgloben är äldre än både facebook, instagram och tumblr tillsammans! och ja, det är mariannegodis ni ser. bäst.
 
 
Känner ganska mycket för att dra upp volymen på max, välja läckraste låten och le mot solen. 
Det är precis vad jag nyss gjorde.
 
Fredag, mina vänner, det är en dag som är allt annat än överskattad! Listar fredagens topp:
 
- det där förbaskade kemiprovet är ur världen!
- en ny, utomordentlig bra spellista på spotify, gjord av min gode vän.
- finaste paret, M'nM, kommer hit i helgen
- kören med stort K sjunger stabat mater på söndag
- jag känner doften av en paj a la mamma och nybakat bröd från undervåningen
- ska ta mig till en nostalgisk plats ikväll
 
P.S rubrikens brutala rolighetsfaktor kan bara förstås av någon som gillar oasis och läs/läser kemi A!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann

HAHAHAHAHAHAHA DOG!!!!!!!!!! SÅ SJUKT BRA!!!!

2013-03-22 @ 22:36:21
URL: http://likeglencoco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0