små hem i regnet

 
-Vem är det där?
-Vem då?
-Den där tjejen med ett stort rött paraply! Men, vad har hon på sig egentligen?
-Det ser ut som pyjamasbyxor och en enorm tjocktröja, och träskor på fötterna med! Folk är inte kloka nuförtiden...
 
Ja, det var mig ni glodde på. och ja, jag hade pyjamasbyxor, stor tröja, fett hår, ett linslock i munnen, ett paraply fastklämt i armvecket och med kameran i högsta hugg. tro mig- det är då inte lätt att få till en regndroppsbild i det ögonblicket!
 
men är man hemma, sjuk, och det regnar, får man väl att ta och försöka lite. men nu har jag väl gett tanterna i byn något att prata om en vecka framåt..
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

haha fina bilder blev det i alla fall!!

2013-01-10 @ 22:41:41
URL: http://sundaymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fina bilder :)

2013-01-11 @ 19:29:43
URL: http://byphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0