Något du inte visste?

 
back on track. skollunket fortsätter. 
idag samlade jag mod och sökte två sommarjobb, förhoppningsvis slutar jag inte på minus efter den här sommaren då.. 
 
eftersom jag inte har något vettigare att skriva, listar några konstiga saker i mitt liv:
  • är beroende av tandpetare (kunde nog blivit beroende av något lite coolare kanske...)
  • jag har cyklat till Gotland, 36 mil, det kan jag leva på länge!
  • börjar gråta nästan varje gång jag skrattar
  • har bott hos en italiensk familj som inte kunde engelska (jag kan inte ett ord italienska!)
  • har opererats 10 gånger (egentligen 11)
  • jag har somnat under tiden jag spelade piano inför folk
  • har haft totalt 370 bett på benen av någon okänd insekt (ja, jag räknade...)
  • har besökt filminspelningsplatser för Harry Potter, Pirates of the Caribbea, Stolthet och fördom (både serien och filmen) och Greveholm.
  • har lyckats göra en bakåtkullerbytta nerför en skidbacke iförd skidor, aj.
  • har åkt i ett flyplan vars dörr inte gick att stänga och det regnade in genom fönstret.
  • dricker nästan aldrig varmchoklad, förutom på julafton.
  • skulle väldigt gärna hoppa fallskärm någon gång

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar DEJ och dina fantastisk roliga och sköna blogginlägg. Man blir glad!

2013-01-16 @ 12:56:16
Postat av: syster k

Jag gillar DEJ och dina fantastisk roliga och sköna blogginlägg. Man blir glad!

2013-01-16 @ 12:56:34
Postat av: syster c

Jag gillar DEJ och dina fantastisk roliga och sköna blogginlägg. Man blir glad!

2013-01-16 @ 14:41:39
Postat av: evert

Jag gillar DEJ och dina fantastisk roliga och sköna blogginlägg. Man blir glad!

2013-01-16 @ 14:44:19
Postat av: Anonym

du har många beundrare :)

2013-01-16 @ 21:25:55
Postat av: brengt

Jag gillar DEJ och dina fantastisk roliga och sköna blogginlägg. Man blir glad!

2013-01-17 @ 00:03:30
Postat av: Jag heter Inga Band, och gillar inte fasta förbindelser

Jag gillar DEJ och dina fantastisk roliga och sköna blogginlägg. Man blir glad!

2013-01-17 @ 00:06:59
Postat av: Orvar med O

Jag gillar DEJ och dina fantastisk roliga och sköna blogginlägg. Man blir glad!

2013-01-17 @ 00:07:48
Postat av: ina

Jag gillar DEJ och dina fantastisk roliga och sköna blogginlägg. Man blir glad!

2013-01-17 @ 20:46:16
URL: http://lyssnatillsammaregn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0