Låt helgen ta sin början!

 
Jaså, då var det så dags igen. fram med paraply och klaga på svearikes väder.
Men vet ni vad? Å vad jag älskar regn! Det luktar så fabulöst gott efter vår- och sommarregn. Ta en springtur i regn är särskilt roligt också. Och vi ska inte ens tala om regnpromenaders brutala rolighetsfaktor. Men det är klart, för mycket regn (så som vi de senaste somrarna fått uppleva) är bara trist. Men min slutsats är således: att vi borde välkomna detta vårregniga väder och dra på oss några fina gummistövlar eller ett vackert paraply- det gör mig iallafall glad.
 
p.s- Jag tror, är inte helt hundra, men jag tror att jag precis fick världens bästa sommarjobb. fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Hanna

plzzz tell us about the sommarjobb.

2013-04-13 @ 11:40:59
URL: http://finarefinast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0