hänt på lisakulla

 
Senaste dagarna där jag försökt göra något mer meningsfullt än att försöka (och misslyckas) räkna matte:
 
1. Jag ville samla vuxenpoäng genom att "slänga ihop" lite vad som fanns att hitta i matväg.
2. Jag bytte min estetiska sida från musik till måleri för en dag.
3. Jag ville blir smart och hittade spelet Mastermind. Namnet säger allt. Vem behöver plugga om man har en mastermind??
4. Jag ville visa världen vårt fina citronträd, men precis när jag skulle till att klicka av fick jag ett ryck och ville vara med på bilden, så där har ni mig; oduschad sedan några dagar tillbaka, en liten vit bomullstuss i örat efter dagens sjukhusbesök och ett galet/läskigt ansiktsuttryck som blir värre desto längre man kollar på det..
 
Imorgon går jag till skolan efter en vecka hemma. taggar att träffa gosiga vänner och skriva två prov.
hejhej

Kommentarer
Postat av: Ann

Fortfarande: sjukt fint tecknat.

2013-04-24 @ 20:53:01
URL: http://likeglencoco.blogg.se
Postat av: Hanna

åhå, inte visste jag att jag hade en sådan begåvad tecknare till kusin! går det i släkten måntro?

2013-04-25 @ 11:12:05
URL: http://finarefinast.blogg.se
Postat av: camills

what. du är grim!!! och jag saknar dig varje dag!! i sommar vettu!

2013-04-29 @ 23:31:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0