Orange

 
 

Haft en maxat helfin kväll/natt. Dock måste jag väl tillägga att jag idag är tvungen att leva på kaffe och en hel del mysighet för att hålla mig vaken.

Insåg till min stora förfäran att jag knappt har fotat hösten färger någonting. Sprang därför ut med bara linne (tror fortfarande att det är sommar, egentligen) och försökte knäppa några höstbilder trots att det regnade. Finare har man väl vart med om!

Men, lördagens guldkorn är att min fina syster tog en spontantripp till Sätila och spenderar därför aftonen med mig. bara bra. Nu ska jag vinka av far min som tar en liten tur till Azerbajdzjan och Georgien… 


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack!

2012-10-21 @ 12:19:24
URL: http://emmaasphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0