Om jag skulle varit ledig idag skulle jag:

  1. Gömt min biologibok någonstans uppe på vinden där ingen kan hitta den
  2. Höjt volymen på max i köket och dansat fuldans till junk of the heart
  3. Struntat i allt som heter finklädd och bara kört mjukisbyxor-raggsockar-fetthår-style
  4. Självklart slängt ihop en såndär kaka man inte kan misslyckas med, så långt sträcker sig mina bakningskunskper...
  5. Zappat på tv:n genom alla kanaler sisådär 50 gånger tills man inser att det faktiskt inte går något bra på tv.
  6. Spelat piano och sjungt tills grannarna kommer och klagar
  7. Vart såpass rastlös att man kör den klassiska jag-vet-inte-vad-jag-ska-göra-så-jag-öppnar-kylskåpet
  8. Tagit vara på höstfärgerna de där 10 minuter under dan där solen faktiskt lyser istället för att sitta inne i skolan 100 meter från närmsta ytterdörr och 3 mil från min kamera
  9. Facebookat/Instagrammat om att jag var ledig och gjort alla skolplågade själar avundsjuka
  10. Lagat något komplicerat (för mig är det mesta komplicerat...) istället för att snabbt slänga i sig en värmd tallrik från gårdagens mat.
men, är då tyvärr INTE ledig. Hoppas istället att biologiprovet&spanskaprovet imorgon ska gå vägen, att timmar av biologiplugg ska ha gjort något slags underverk med mina nuvarande spanskakunskaper också.
 
Om jag överlever morgondagen; då. då blir jag glad.
 
 
hittade en väg, som plötsligt bara tog slut. då kunde man ställa sig där och tänka filosofiska tankar vid slutet av en väg..

Kommentarer
Postat av: Camilla Dotevall

JOHANNA HAR PRECIS SETT PÅ BRÖDERNA LEJONHJÄRTA. EPIIIISSSKT! HÖRDE JOHANNA FYRA ÅR I HUVUDET HELA TIDEN. LYCKAAA TILL MED PROVEN. HÅLLER ALLA MINA TUMMAR FÖR DIG!

2012-10-10 @ 23:31:41
URL: http://fyrtioniofoton.blogg.se/
Postat av: isabellasphotographing

önskar dig en fin helg!
kram

2012-10-12 @ 20:54:45
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0