En busschaufför, en busschaufför..

...det är en man med glatt humör?
..eller?
 
om ni råkar känna mig vet ni säkert hur mycket jag avskyr att klicka på stoppknappen på bussen, får panik när det bara är jag som ska av på min hållplats.. 
Så, imorse åker jag buss, på bussen finns det många andra från skolan, i vanliga fall är det alltid någon snäll typ som klickar på stoppknappen vid gymnasiet, men vad händer om alla sitter och väntar på att någon ska klicka?
 
Jo, busschaufören kör förbi hållplatsen, TROTS att han vet att 95% av bussen ska av där.,
Så det var bara att hoppa av 1km senare och traska tillbaka, drygt, bara drygt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det händer igen alltså.

2012-10-16 @ 18:50:17
URL: http://www.finarefinast.blogg.se
Postat av: syster k

Många med LAT-syndromet där på bussen...dagens ungdom alltså:)

2012-10-17 @ 15:40:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0