This is how du skyddar dig against the solen

Är det bara jag som råkar vara en såndär röd liten räka som alltid, och då menar jag verkligen alltid går och bränner sig i solen? Får ansiktet färg bestämmer sig kroppen för att samla all solbränna på två ställen, under ögonen, som två indianstreck, jättefint faktiskt, verkligen.

Solskyddfaktor är A och O under min sommar, solglasögon är min bäste vän,
Men ibland hjälper inget ingetdera och får man ta i med hårdhandskarna!!!


När inget annat hjälper...



(2006, dominica)

Denna bild var egentligen aldrig menad att visa för någon, men för att visa vad konsekvenserna av oansvarigt förhållande med solen kan innebära var jag tvungen att ha en bild som denna.

skratta inte för mycket bara.
snälla.
tack på förhand.





Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH NI ÄR SÅ SNYGGA!

2012-05-22 @ 19:22:35
URL: http://finarefinast.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha är du finaste eller är du finast?!?! Måste erkänna att ibland så är du ordentligt smart <3

2012-05-22 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0