Varför händer allt mig??

Idag gjorde jag något pinsamt, TUR att detta var min sista dag i skolan!

Det började med att Joel hällde ett glas vatten över mitt huvud, aj aj. Självklart klarade min stoltet inte sig utan hämd, jag fyllde ett glas och skulle precis kasta på honom då han flyttar sig,

Och ALLT vatten hamnar på en söt tjej i 7:an!!!!!!! Woops!

Det hela blir inte bättre av att jag i ett sista tappert utfall försöker hälla det lilla som är kvar i glaset och missar för andra gången och häller det över en kille i 8:an.

JAG KOMMER BLI IHÅGKOMMEN SOM DEN ELAKA TJEJEN SOM HÄLLER VATTEN ÖVER FOLK!!!




Exempel från våra oalmänbildade hjärnor i 7:an, turkiet gränsar tydligen till fillipinerna, Danmark gränsar till Afrika och Europa består av Sverige. Norge och Danmark, pinsamt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0