Svearike

  • En bilresa till Ulricehamn
  • En styck övertaggad släkt
  • Nationalsången med handen på hjärtat
  • Sverigeflaggor
  • Hejarklackssånger
  • Ett galet uppskattat svenskt mål

Och så ÄNDÅ en förlust! Jaja, vi gjorde iallafall allt vi kunde för att Sverige skulle vinna!

Detta är vad man hittar om man öpnnar dörren i sträckås, en sjungandes släkt!

 

Så söta att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen

 

fantastisk bild att man inte kan annat än att le


Stenhårda.

 

Här kan vi ju låtsas att jag är ett blivande fotbollsproffs eller hur?

 


Min släkt är fantastisk. Kvällen blev grym, trots förlust..

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0