För jag har tagit grundenten!!!!

10 år
Fantastiska vänner
Förskolan
Barndomsminnen
Lågstadiet
Äcklig mat
Mellanstadiet
Plugg
Longhopprep
Kemilabb
Högstadiet
Slagsmål
Skitsnack om lärare
Orientering
10 skolavslutningar


Jag har upplevt nästan hela mitt liv på Sätilaskolan, skolan jag hatat och älskat på samma gång. Skolan jag längtat av hela mitt hjärta att en dag bara få vända ryggen åt och skratta åt de som fortfarande är kvar.
Den dagen har kommit.
Ändå så grät jag med min klass, lite ovärt eller hur? :)




Jag och FannyBanny hade äran att vara konfrencierer på skolavslutningen och våra improviserade repliker satt där de skulle!



Kan ni tro vad lycklig jag blev när jag bakom scen fick ett kuvert med min underbaraste vän Angelicas namn på innehållande 1000kr för bästa meritpoängen!!!!!!! Och JAG fick överlämna det!!!! grattis!



Gladare än vad jag egentligen är, hehe :)




Å andra sidan SOMMMARLOV TO DA FREAKING MAX!!!!!!!!!!!!!!!



Puh, tack för de betygen lärarna!!!!




Ajjemen, lite formell och så med mina betyg i handen.



Min klass, störda fantastiska idioter så tja, vad kan man säga?
JAG ÄLSKAR ER OCH KOMMER SAKNA ER SÅÅÅ MYCKET!!!!!

Grundskolan- check!
Nu: Sommarlov, tagga gymnasiet och studentkalas nummer 2!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0