läs klart först

 
Familjen har skaffat katt!
 
 
...så skrev jag i ett brev till min käre syster någon gång när hon befann sig i afrikas djungel. skrev också i slutet av brevet att jag bara skojade angående katten då jag vet hur rädd hon är för dessa gosiga djur. fick plötsligt ett väldigt långt och argt sms( med stora bokstäver)  där syster förklarade att hon minsann inte skulle komma tillbaka till sverige och bo i vårt hus med katten där. uppenbarligen läser vissa inte färdigt breven de får..
 
För att förtydliga, vi har inte skaffat katt. Men däremot ska jag till jönköping ikväll. det kommer bli episkt!
 
(p.s har gömt min fysikbok under sängen för att slippa se den- tisdag= dödens dag)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, katthistorien är lätt en av de bästa detta århundradet!

2012-12-15 @ 12:53:40
URL: http://www.finarefinast.blogg.se
Postat av: Daphne

Hahaha, sjukt awesome! x) jag måste komma ihåg att göra något liknande någon gång :D

2012-12-16 @ 18:15:44
URL: http://dafiedencoola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0