bättre upp

Gör julgodis. gör lite mer julgodis. och vänta lite, jag sitter ju faktiskt och gör julgodis nu med!
 
tisdagens afton blev episk, då vi började 12 följade dag kunde jag och Maria lägga beslag på köket hela kvällen. Vårt (nästan) egna recept blev favoriten. Vem kan motstå vit tryffel med smak av äpple, kanel och digestive? nä precis- ingen.
 
Imorgon har jag och klassen officiellt klarat en naturtermin, BARA BRA!
 
 
skåp som är födelsedagspyntat. vit tryffel. mozartkulor. the big bang theory. livet just nu.

Kommentarer
Postat av: Ann

Älskar det klatschiga "vardag full av guldkorn" mitt i bilden, tatueringskvalité på den alltså.

2012-12-19 @ 23:01:57
URL: http://tildann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0