2012- året vi alla trodde jorden skulle gå under....

 
...inleddes i Halmstad på nyårslägret...
...spenderade jag både sport- och påsklovet som fadder på Åh...
...blev året då jag gick ur grundskolan...
...klarade jag och några vänner av att cykla hela vägen till Gotland...
...började jag min bilkarriär...
...hade jag en fantastisk vecka på Åh, denna gång som vaktästare...
...konfirmerades min helfina konfirmand...
...blev festivalen frizon ännu ett sommarminne...
...lyckades familjen hitta EN ledig dag tillsammans och drog till Ven...
...blev året då jag började natur och insåg att jag inte var så smart trots allt...
...lärde jag känna en hel drös med nya människor, alla väldigt fina...
 
tvåtusentolv... Inte världens mest händelserika år, men det finns ändå många många bra minnen att komma ihåg.
 
Jag inleder år tvåtusentretton med sisådär femhundra andra goingar. episkt. och fantastiskt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?

Om du har något på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0